§
Strona 1 z 22
REGULAMIN I POLITYKA PRYWATNOŚCI
APLIKACJI GASTROAWARIA
Dziękujemy za zainteresowanie naszą aplikacją (dalej jako: Aplikacja”, Aplikacja GastroAwaria”) dostępną na
urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android/iOS.
Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszym dokumentem. Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji
GastroAwaria przez jej użytkowników, w tym warunki licencyjne oraz politykę prywatności danych osobowych
gromadzonych i przetwarzanych w ramach Aplikacji. Aplikacja GastroAwaria chroniona jest przepisami prawa
autorskiego, prawa własności intelektualnej oraz innymi właściwymi, bezwzględnie wiążącymi przepisami prawa.
Korzystanie z Aplikacji GastroAwaria możliwe jest na warunkach licencyjnych określonych poniżej.
Formuła niniejszego dokumentu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Aplikacji. Niniejsze
warunki, w razie podjęcia decyzji przez użytkownika o korzystaniu z Aplikacji GastroAwaria, regulują w
szczególności zasady korzystania z Aplikacji, w tym kwestie naszej odpowiedzialności.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem,
Zespół Aplikacji GastroAwaria
1) POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Właścicielem Aplikacji GastroAwaria jest spółka GASTRO KOLEKTYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Kowalach (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Glazurowa 7,
80-180 Kowale), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000774662; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk –
Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości:
5000,00 ; NIP 6040211634, REGON 382713110, adres poczty elektronicznej: info@gastroawaria.pl, numer
telefonu: +48 600 353 479 (dalej jako: „Usługodawca”).
2. Usługodawca prowadzi Aplikację GastroAwaria oraz jest odpowiedzialny wyłącznie za prawidłowe działanie
Usług Elektronicznych oraz innych funkcjonalności Aplikacji zgodnie z informacjami przedstawionymi w
niniejszym Regulaminie. Obok Usługodawcy występują również Użytkownicy to jest Wykonawcy i
Zleceniodawcy, będący samodzielnymi podmiotami trzecimi w stosunku do Usługodawcy. Użytkownicy
mogą korzystać w Aplikacji z dostarczonych im Usług Elektronicznych oraz pozostałych funkcjonalności
Aplikacji na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
3. Dla uniknięcia wątpliwości, przyjmuje się, Aplikacja i niniejszy Regulamin nie skierowane do
konsumentów w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Użytkownikiem Aplikacji mogą być wyłącznie
osoby i podmioty niebędące konsumentami, tj. w szczególności Wykonawcy oraz Zleceniodawcy, dla
których korzystanie z Aplikacji związane jest zawsze bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością
gospodarczą lub zawodową.
4. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie i rozpoczynające się wielką literą mają następujące znaczenia:
§
Strona 2 z 22
a. APLIKACJA GASTROAWARIA, APLIKACJA oprogramowanie wraz z elementami niebędącymi
programem komputerowym w rozumieniu przepisów Prawa Autorskiego, ale stanowiącymi jego
integralną część, umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z niego na urządzeniu mobilnym
spełniającym wymogi przewidziane niniejszym Regulaminem.
b. REGULAMIN niniejszy regulamin Aplikacji GastroAwaria wraz z załącznikami stanowiącymi jego
integralną część.
c. USŁUGODAWCA spółka GASTRO KOLEKTYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z
siedzibą w Kowalach (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Glazurowa 7, 80-180 Kowale),
wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000774662; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy
Gdańsk łnoc w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał
zakładowy w wysokości: 5000,00 zł; NIP 6040211634, REGON 382713110, adres poczty
elektronicznej: info@gastroawaria.pl, numer telefonu: +48 600 353 479.
d. UŻYTKOWNIK (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której
korzystanie z Aplikacji GastroAwaria związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią
działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. niebędąca w tym wypadku konsumentem); (2) osoba
prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną; – która korzysta lub zamierza korzystać z Aplikacji GastroAwaria.
e. USŁUGA ELEKTRONICZNA usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Użytkowników za pośrednictwem Aplikacji GastroAwaria zgodnie z niniejszym Regulaminem.
f. CENNIK cennik odpłatnych Usług Elektronicznych znajdujący się w odpowiedniej zakładce Aplikacji
GastroAwaria oraz na stronie internetowej https://www.gastroawaria.pl.
g. ZLECENIODAWCA Użytkownik, tj. podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, który zamieszcza
lub zamierza zamieścić Zlecenie w Aplikacji.
h. ZLECENIE jakiekolwiek ogłoszenie Zleceniodawcy zamieszczone w Aplikacji, niezależnie od jego
nazwy, którego celem jest znalezienie Wykonawcy gotowego wykonać usługi będące przedmiotem
tego Zlecenia. Zlecenie nie ma charakteru wiążącego i nie zobowiązuje Zleceniodawcy do wybrania
Ofert złożonych w odpowiedzi na jego Zlecenie.
i. WYKONAWCA Użytkownik, tj. podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, który składa lub
zamierza złożyć Ofertę w odpowiedzi na Zlecenie dostępne w Aplikacji.
j. OFERTA zgłoszenie gotowości wykonania usług będących przedmiotem danego Zlecenia składane
przez Wykonawcę za pomocą Aplikacji. Oferta złożona przez Wykonawcę w Aplikacji nie stanowi
oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz jedynie zaproszenie dla Zleceniodawcy do
zawarcia umowy.
k. KONTO UŻYTKOWNIKA, KONTO Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty
elektronicznej (adres e-mail) i hasłem Użytkownika zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Aplikacji GastroAwaria, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o
działaniach Użytkownika podejmowanych w ramach Aplikacji.
l. SUBSKRYPCJA odpłatny dostęp do funkcjonalności Aplikacji przeznaczonych dla Wykonawców w
modelu subskrypcyjnym, to jest w sposób ciągły, w zamian za cykliczną opłatę wnoszoną przez
Wykonawcę na początku każdego okresu rozliczeniowego.
m. KODEKS CYWILNY ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610
z późn. zm.).
n. PRAWO AUTORSKIE ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j.
Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
o. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.
Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
2) CEL APLIKACJI GASTROAWARIA
1. Rolą Aplikacji jest skojarzenie Zleceniodawców, które potrzebują określonych usług, z Wykonawcami, którzy
są gotowi takie usługi zapewnić. Dla realizacji tych założeń Aplikacja udostępnia funkcjonalności pozwalające
§
Strona 3 z 22
na zamieszczanie Zleceń i składanie Ofert przez Użytkowników zainteresowanych zawarciem umowy o
świadczenie usług.
2. Usługodawca prowadzi Aplikację GastroAwaria oraz jest odpowiedzialny wyłącznie za świadczenie Usług
Elektronicznych. Usługodawca nie świadczy na rzecz Użytkowników innych usług nUsługi Elektroniczne
wskazane w niniejszym Regulaminie. W szczególności Usługodawca nie jest autorem Zleceń ani Ofert
dostępnych w Aplikacji. Usługodawca nie jest także stroną zawieranych przez Użytkowników umów o
świadczenie usług ani nie ingeruje w ich wykonanie i wzajemne rozliczenia stron, które następują zawsze
poza Aplikacją GastroAwaria i bez udziału Usługodawcy.
3. Usługodawca Aplikacji GastroAwaria udostępnia wyłącznie narzędzie techniczne, jednak nie jest
zobowiązany do weryfikacji, w jakim celu Użytkownicy faktycznie korzystają z Aplikacji. Usługodawca
podejmuje należyte starania, aby korzystanie z Aplikacji było zrozumiałe i przejrzyste dla Użytkowników, lecz
nie może zagwarantować, że każdy Użytkownik będzie potrafił obsługiwać samodzielnie Aplikację oraz że
okaże się ona przydatna w osiągnięciu celów oczekiwanych przez Użytkownika. W najszerszym zakresie
dopuszczalnym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, przyjmuje się, że Usługodawca
udostępnia Aplikację, w tym wszystkie jej funkcjonalności i zasoby, w formie, w jakiej została ona
dostarczona („taka, jaka jest”) i nie czyni żadnych dorozumianych lub wyrażonych otwarcie zapewnień co do
jej jakości lub użyteczności do konkretnych zastosowań.
4. Usługodawca dokłada należytych starań, aby wszelkie informacje i treści przekazywane przez niego w
ramach Aplikacji były aktualne, zgodne ze stanem faktycznym i dostępną Usługodawcy wiedzą. Usługodawca
nie gwarantuje jednak aktualności i rzetelności danych zamieszczanych samodzielnie w Aplikacji przez
Użytkowników, szczególnie w zamieszczanych przez nich Zleceniach lub składanych Ofertach. W najszerszym
zakresie dopuszczalnym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za ewentualną nieprawidłowość tych danych.
3) OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI GASTROAWARI