Strona 2 z 22
a. APLIKACJA GASTROAWARIA, APLIKACJA – oprogramowanie wraz z elementami niebędącymi
programem komputerowym w rozumieniu przepisów Prawa Autorskiego, ale stanowiącymi jego
integralną część, umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z niego na urządzeniu mobilnym
spełniającym wymogi przewidziane niniejszym Regulaminem.
b. REGULAMIN – niniejszy regulamin Aplikacji GastroAwaria wraz z załącznikami stanowiącymi jego
integralną część.
c. USŁUGODAWCA – spółka GASTRO KOLEKTYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z
siedzibą w Kowalach (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Glazurowa 7, 80-180 Kowale),
wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000774662; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy
Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał
zakładowy w wysokości: 5000,00 zł; NIP 6040211634, REGON 382713110, adres poczty
elektronicznej: info@gastroawaria.pl, numer telefonu: +48 600 353 479.
d. UŻYTKOWNIK – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której
korzystanie z Aplikacji GastroAwaria związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią
działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. niebędąca w tym wypadku konsumentem); (2) osoba
prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną; – która korzysta lub zamierza korzystać z Aplikacji GastroAwaria.
e. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Użytkowników za pośrednictwem Aplikacji GastroAwaria zgodnie z niniejszym Regulaminem.
f. CENNIK – cennik odpłatnych Usług Elektronicznych znajdujący się w odpowiedniej zakładce Aplikacji
GastroAwaria oraz na stronie internetowej https://www.gastroawaria.pl.
g. ZLECENIODAWCA – Użytkownik, tj. podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, który zamieszcza
lub zamierza zamieścić Zlecenie w Aplikacji.
h. ZLECENIE – jakiekolwiek ogłoszenie Zleceniodawcy zamieszczone w Aplikacji, niezależnie od jego
nazwy, którego celem jest znalezienie Wykonawcy gotowego wykonać usługi będące przedmiotem
tego Zlecenia. Zlecenie nie ma charakteru wiążącego i nie zobowiązuje Zleceniodawcy do wybrania
Ofert złożonych w odpowiedzi na jego Zlecenie.
i. WYKONAWCA – Użytkownik, tj. podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, który składa lub
zamierza złożyć Ofertę w odpowiedzi na Zlecenie dostępne w Aplikacji.
j. OFERTA – zgłoszenie gotowości wykonania usług będących przedmiotem danego Zlecenia składane
przez Wykonawcę za pomocą Aplikacji. Oferta złożona przez Wykonawcę w Aplikacji nie stanowi
oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz jedynie zaproszenie dla Zleceniodawcy do
zawarcia umowy.
k. KONTO UŻYTKOWNIKA, KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty
elektronicznej (adres e-mail) i hasłem Użytkownika zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Aplikacji GastroAwaria, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o
działaniach Użytkownika podejmowanych w ramach Aplikacji.
l. SUBSKRYPCJA – odpłatny dostęp do funkcjonalności Aplikacji przeznaczonych dla Wykonawców w
modelu subskrypcyjnym, to jest w sposób ciągły, w zamian za cykliczną opłatę wnoszoną przez
Wykonawcę na początku każdego okresu rozliczeniowego.
m. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610
z późn. zm.).
n. PRAWO AUTORSKIE – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j.
Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
o. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.
Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
2) CEL APLIKACJI GASTROAWARIA
1. Rolą Aplikacji jest skojarzenie Zleceniodawców, które potrzebują określonych usług, z Wykonawcami, którzy
są gotowi takie usługi zapewnić. Dla realizacji tych założeń Aplikacja udostępnia funkcjonalności pozwalające